Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

" Καλό μου παιδί, πνευματικώ τω τρόπω, επί πτερύγων ανέμων".


" Καλό μου παιδί, πνευματικώ τω τρόπω, επί πτερύγων ανέμων".



Ο π. Γεράσιμος τιμούσε τη μνήμη του Αγίου Λουκά του Ιατρού με αγρυπνία στον Άγιο Ανδρέα. Πριν δύο χρόνια να ξημερώνει του Αγίου Λουκά έγινε πάλι αγρυπνία στον Άγιο Ανδρέα, αλλά ο π. Γεράσιμος, Μητροπολίτης Κεφαλληνίας πλέον, βρισκόταν στην Αθήνα. Δύο γυναίκες από το εκκλησίασμα ΤΟΝ ΕΙΔΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΡΥΠΝΙΑ. Η κ. Δ. είδε τον π. Γεράσιμο να μπαίνει στην εκκλησία μαζί με τους ιερείς π. Διονύσιο Κουρούκλη και π. Διονύσιο Μαρκέτο. Τον είδε να μπαίνει στο ιερό και να φοράει τα άμφια για να λειτουργήσει. Η κ. Ν. τον είδε να λειτουργεί. Μετά τη λήξη της Θείας Ακολουθίας είπε η μία στην άλλη:
« Μη με θεωρήσεις τρελλή με αυτό που θα σου πω. Είδα τον π. Γεράσιμο να λειτουργεί».
« Έλα που κι εγώ τον είδα ...», συμπλήρωσε η άλλη. Κι αυτός δεν άργησε να τις πάρει τηλέφωνο. "Τι ήταν αυτό που είδαμε;" του είπαν γεμάτες έκπληξη.
"Ναι, αλλά δεν λέτε τίποτα", ήταν η εντολή του και τον υπάκουσαν. Το ομολόγησαν όμως σύντομα, μετά την κοίμησή του ...

Πώς, Θεέ μου, έγινε αυτό; " Καλό μου παιδί, πνευματικώ τω τρόπω, επί πτερύγων ανέμων". Ίσως και εδώ αυτή είναι η απάντηση, η απάντηση που έδωσε ο π. Ιάκωβος Τσαλίκης στον τότε νεαρό Όμηρο και μετέπειτα Μητροπολίτη Μόρφου Νεόφυτο, που ζητούσε εξήγηση πώς πήγε και γύρισε ο Γέροντας στο ασκητήριο του Οσίου Δαυίδ τόσο γρήγορα, -- χρειαζόταν μιάμιση ώρα-- . Επίσης έβρεχε και τα παπούτσια του ήταν στεγνά.

"Καλό μου παιδί, πήγα δι' άλλης οδού, πνευματικώ τω τρόπω, επί πτερύγων ανέμων".


Δεν υπάρχουν σχόλια: