Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Η ΜΑΚΑΡΙΣΤΗ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΧΑΡΙΘΕΑ. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΔΙΟΥ , ΠΟΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ.




ΠΟΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΝ.


Εσηκωνα τον δικόν μου σταυρό
και της οικογένειας μας


Για δέκα ολόκληρα χρόνια περίμενε ή Ελένη στο σπίτι της μέχρι να δοθεί ή συγκατάθεση των γονιών της, για να άκολουθήση την μοναχική ζωή. Σε όλο αυτό το διάστημα πέρασε πάμπολλες δυσκολίες δοκιμάστηκε ως χρυσός εν χωνευτήριο και πόνεσε υπεράνω των δυνάμεών της, όπως αργότερα μας ομολογούσε. Έντονη όμως ήταν και ή παρουσία του Χριστού σε κάθε της βήμα, να την ενίσχυε και να την κρατά στο κάλεσμά Του. Αναφέρει στο προσωπικό της ημερολόγιο:


Έμεινα στο σπίτι περίπου δέκα χρόνια και  βοήθησα στην αποκατάσταση των αδελφιών μου και τις όλες μου τες δουλειές παρούσα, σήκωνα και τον δικόν μου σταυρόν και της οικογένειας μας.
Το 1944 δεν ήτο σαν τά τωρινά. Ο καιρός περνούσε χωρίς να αλλάξει  τίποτε στην ζωή μου, στο φρόνημά μου. Από το σπίτι στην εκκλησία και τανάπαλιν.


Μόνη ικανοποίησης τά  βιβλία ιδίως τα πνευματικά , τά μοναχικά, και ότι εσχετιζοντο με την καλογερική, μου ήτο προσφιλές. Φρόντιζα πολύ να μην  παραμελώ τις δουλειές  του σπιτιού και ιδίως
τες αγροτικές ασχολίες, που τες έκαμνα ευχαρίστως. Πολύ λυπόμουν, όταν ήμουν υπόχρεη να πάω  στις δουλειές έξω, αλώνι ή θέρος, όταν συνέπιπτεν με εορτή και έχανα την λειτουργία και αυτό συνέβαινε συχνά. Διέξοδο εύρισκα μόνον στην προσευχή. Στα χωράφια νοερώς όλη μέρα προσευχόμουν. Με νοσταλγία έβλεπα προς το Σταυροβούνι και έπαιρνα δύναμιν και περίμενα την  μέρα πού θα ικανοποιούσα τον σκοπό μου και ό καιρός περνούσε.


 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. Η ΜΑΚΑΡΙΣΤΗ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΧΑΡΙΘΕΑ. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΔΙΟΥ , ΛΕΥΚΩΣΙΑ, ΚΥΠΡΟΣ. 2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: