Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Έχω ακούσει από τον πνευματικό του πατέρα μου./ СВЕТИ СТАРЧЕ НИКАНОРЕ, МОЛИ БОГА ЗА НАС




Када у Молитви за упокојене. кажем: "Сети се, Господе... и моје миле мајке Љубице и Благочeстивог
Старца Никанора, Проигумана Хиландара..." обиље суза.
Јер, мајка ме је телесно родила, Старац духовно препородио.
Недостају ми њена доброта и племенитост, а његова смиреност и благост.

Нека би драги Господ, мени недостојном, дао довољно духовне снаге да, ово Слово о Старцу,
достојно сложим, а другим ћу текстом, уз духовну присутност Хиландараца, од своје мајке
затражити опроштај за сва сагрешења која сам према њој учинио.

Назив књиге, Чуо сам од свог духовног оца, "написао је" сам Старац Никанор, понављајући увек,
при нашим честим разговорима, ову реченицу, сећајући се непрестано монаха Рафаила,
Проигумана Хиландара који га је привео монашком постригу и подвигу.

Отац Никанор, већ у поодмаклим годинама, с великом љубављу је говорио о свом духовном оцу
и о поукама које је деценијама од њега примао.
Многе хиландарске искушенике замонашио је отац Никанор, сада они, у причи, изговарају:

ЧУО САМ ОД СВОГ ДУХОВНОГ ОЦА !

http://www.svetogorac.com/el/books/71-i-ve-heard-from-my-spiritual-father.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: