Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Μόνο το βάρος ( Νώντα Σκοπετέα)





Μόνο το βάρος ( Νώντα Σκοπετέα)
Μεγάλος αδελφός και εγώ , που τον κύκλο μας κρατώ καλά σφαλισμένο , μην και τον μολύνουν οι ασώτως πολιτευσάμενοι μικροί …
Μεγάλος και εγώ , των πονηρών πολιτών παιδί εκλεκτό , που τον πλούτο μας τον έθαψα σε χωνευτήρια της ερήμου .
Μεγάλος , που όλους τους γυμνούς, στην λασπερή την καταδίκη να θωρώ ευφραίνομαι, πεινασμένους και βρώμικους ανάμεσα σε χοίρους και ξυλοκέρατα…
Που τους χαμένους Αναστάντες καταφρονώ και τα δηνάρια της ενδεκάτης τους , θέλω να τους τα αρπάξω …
Φωτεινό χιτώνα μόνο εγώ να φοράω και των αμαρτωλών τα πόδια ας ματώνουν από σκορπιούς και φίδια …
Στον αχρείο τράχηλό μου , μόνο το βάρος του ανοικτίρμονος …
Τα χέρια του Αγαθού Πατέρα γλυστρίσαν από πάνω μου …

Δεν υπάρχουν σχόλια: