Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

ΣΤΟ ΘΕΟ ΜΟΥ.ΜΟΝΑΧΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ.






ΣΤΟ ΘΕΟ ΜΟΥ

Ποιος είν’ αυτός πού μπορεί
να με κάνει να μή σ’ αγαπώ;
Ποιός είν’ αυτός πού μπορεί να μου πει πώς δεν κλαίς όταν κλαίω και όταν πονώ;

Δεν Σέ είδα στη γη να περπατάς
να κάνεις θαύματα, να θεραπεύεις και να μιλάς
κρίμα, εγώ γεννήθηκα 2000 χρόνια μετά.

Εσύ σταυρώθηκες, αναστήθηκες και πήγες στον Πατέρα Σου.
Κι όμως πώς νιώθω τόσες και τόσες φορές πώς κάπου σέ είδα πώς είσαι κοντά μου πώς βλέπεις τί κάνω κι όλα τά πάντα ψυχή και καρδιά μου εσύ κυβερνάς;
Όμως θέλω να σέ δώ να μου μιλήσεις όπως σ’ άλλους μίλησες πριν χρόνια πολλά, γι’ αυτό και επιμένω να μ’ αγαπήσεις και να μου δώσεις κι εμένα αυτήν την χαρά.

Εγώ όταν σέ δώ αμέσως θα τά χάσω θα πάρω δύναμη και θάρθω πιο κοντά τότε θα πάρεις την Αγάπη πού ζητούσες από μια απλή καρδιά πού ξέρει ν’ αγαπά.

Τά πόδιά Σου τά 'Άγια θα φιλήσω και τά αμαρτήματα μου τά πολλά Σ’ έσένανε και αυτά θα ξετυλίξω κι Εσύ θα μ’ αγκαλιάσεις τρυφερά.

Έλα λοιπόν, αγωνιώ για να σέ δώ, μην αργείς πέρασαν χρόνια πολλά πού γεννήθηκα κι Εσύ ακόμα να φανείς!

«Έρχου Κύριε Ιησού».

Μοναχή Αγγελική

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΥΔΩΡ ΕΚ ΠΕΤΡΑΣ. ΜΟΝΑΧΗΣ ΕΚ ΠΕΤΡΑΣ. ΔΟΚΙΜΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: