Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ... ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΟΝΑΧΗ.





ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ
Ψάχνω να βρω μες το μυαλό μου το θολό λόγια για Σένα να σου γράψω Παναγιά μου πώς να στο πω, όταν μιλώ για Σένανε κυρά, τρέμ’ ή φωνή μου, σπαρταράει ή καρδιά μου.

Είσαι ό ήλιος, το φεγγάρι και τ’ αστέρια, εισ’ ό Παράδεισος που ψάχνω για να βρω, μες της ψυχής μου τά σκοτάδια τά κρυμμένα εσένα πόθησα,
Παρθένα, να δώ.


Ξέρω, δακρύζεις και πονάς, όταν πονάμε μα ειν’ή μοίρα τών ανθρώπων το γραφτό,
ή αμαρτία να φωλιάζει στην καρδιά μας, κι όλο το δάκρυ να κυλάει πιο καυτό.
Μαρία λένε τ’ όνομά Σου το γλυκό, Μαρία που σημαίνει φως και λάμψη, μπροστά Σου γονατίζουν οι πιστοί, κι ένα κερί θα καίει για Σέ στο εικονοστάσι


'Ώρε πολλές γονατιστή παρακαλώ να γίνεις ίλεως για τούτο τον κοσμάκη, να σταματήσει πια του πόνου ή κραυγή, και να γελάσουνε τά χείλη μας λιγάκι.


Παρθένα μάνα, γλυκιά μας Παναγιά, φέρε το άστρο που τά σκότη θα φωτίσει, ενώ ή φωνή του Αγγέλου θ’ αντηχήσει,
Μαρία, ό Κύριος μετά Σου.

Αγγελική μοναχή


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΥΔΩΡ ΕΚ ΠΕΤΡΑΣ. ΜΟΝΑΧΗΣ ΕΚ ΠΕΤΡΑΣ. ΔΟΚΙΜΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΥΛΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: