Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

«Γεννήθηκα την 16η του μηνός Φεβρουάριου του 2014. Το oνομά μου είναι “Κατιούσα”.






«Γεννήθηκα την 16η του μηνός Φεβρουάριου του 2014. Το oνομά μου είναι “Κατιούσα”. Νιώθω πώς ξεχωρίζω ανάμεσα στις χιλιάδες πού γεννήθηκαν την ίδια μέρα από την μαμά-μηχανή. Το σώμα μου το πανέμορφο αποτελείται από τον κάλυκα, είναι το κυλινδρικό κομμάτι μου, γυαλιστερό και αρκετά εντυπωσιακό. Ή βολίδα είναι το μυτερό μέλος μου, ή μυτούλα μου. Όταν μπω στη φωλίτσα μου, το όπλο. ή βολίδα, εκτοξεύεται, μετά από μία μικρή έκρηξη πού γίνεται μέσα στον κάλυκα, ό όποιος ενώ απορρίπτεται, σπρώχνει με δύναμη τη βολίδα. Ξέρεις πόσο μπορώ να τρέξω μέχρι να βρω το στόχο μου; Πάνω από 250 μέτρα το δευτερόλεπτο. Και εάν είμαι και σέ κοντινή απόσταση, μπορεί να ανοίξω στο σώμα πού θα πέσω τρυπούλα 30 φορές μεγαλύτερη από τη διάμετρο της βολίδας. ’Αχ! Πώς περιμένω αυτή τη στιγμή. Να ζήσω και ’γώ, βρέ αδελφέ. Να κάνω την πορεία μου. Να βρω το στόχο μου, τον προορισμό μου. Πώς με τρομάζει ή αστοχία. Μπορεί να αχρηστέψει τη ζωή μου, τά όνειρά μου, τά πάντα. Παρακαλώ να βρεθώ σέ καλό χέρι, σταθερό, έμπειρο. Να ξέρει να με χειριστεί. Τί άλλο θέλω από ένα καλό σύντροφο και ένα χορταστικό στόχο. Τί άλλο θέλω από τη ζωή μου ...»



ΔΥΟ ΣΦΑΙΡΕΣ ΣΤΟ ΝΤΟΝΙΕΤΣΚ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: