Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

ΙΕΡΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ- "Ο Γέροντάς μου ο π.Πορφύριος"


ΙΕΡΟΝ  ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΟΝ
Η  ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΙΣ  ΤΟΥ  ΣΩΤΗΡΟΣ

ΙΕΡΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ

Θὰ τελεσθεῖ τὴν Κυριακή, 2 Δεκεμβρίου, στὸν Ι.Ν. Μεταμορφώσεως τοῦ Σωτῆρος, μετὰ τὸ πέρας τῆς θείας λειτουργίας

http://www.porphyrios.net/





 Σχολή Γονέων --Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης, συνεχίζοντας τις εβδομαδιαίες διαλέξεις -- ομιλίες της, είχε καλεσμένο της τη Δευτέρα 1η Νοεμβρίου 2010, τον πατέρα Ακάκιο τον Καυσοκαλυβίτη, ο οποίος μίλησε με θέμα: «Ο γέροντάς μου ο π. ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ». Στην κατάμεστη αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Κατερίνης (Περισσότεροι από 700 άτομα), και μέσα σε ατμόσφαιρα κατάνυξης και μυσταγωγίας ο π. Ακάκιος μίλησε με συγκίνηση για τον γέροντά του και μεταξύ άλλων ανέφερε: Έχω μιλήσει πολλές φορές αλλά όχι σε τόσο μεγάλο ακροατήριο. Η ζωή μου κοντά στον γέροντα Πορφύριο ήταν μια πνευματική μυσταγωγία. Όταν ανοίγουμε το στόμα μας να μιλήσουμε για το γέροντα Πορφύριο, δεν μπορούμε παρά να μιλήσουμε για έναν λαμπρότατο άγιο γεμάτο αρετές και μόνο. Ο γέροντάς μου ήταν θεοφόρος και άγιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: