Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΤΑΙΣΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΛΕΟΥΣΕΝΙ 2


Η ΠΙΣΤΗ



Ω Πίστη, αλώβητη κι αθάνατη

πηγή εσύ θαυματουργή,

των ουρανίων μονών πυλώνα,

τής μέλλουσας ζωής αυγή!



Πυρσέ τής Πίστης πού καις μέσα μου

λαμπρότερα άναψε και μη σβηστής

στην γνώση οδήγα με και φώτιζέ με

στ' άγια τα μονοπάτια τής ζωής.


Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΟΥ ΒΙΟΥ


Βυθίζομαι και πέφτω σαν τον Πέτρο

στου βίου την θάλασσα την ταραγμένη

κι όπως εκείνος σου φωνάζω "Βόηθα

Δάσκαλε! Σώσε με κι είμαι χαμένη!"


Ένα σου νεύμα μόνο, Παντοδύναμε,

μια λέξη Σου, την θύελλα γαληνεύει

κάνει βατό τον πέλαγο τον άγριο

τον άνεμο και την βροντή μαζεύει


Με τ' άγια σου τα πόδια έλα και βάδισε

στα κύματα τής έρμης τής καρδιάς μου

για να κατασιγάσουν μπρός στην χάρη Σου,

να νοιώσω την ειρήνη Σου κοντά μου.


Την πίστη στήριξέ μου κι άπλωσε

τον χέρι Σου, και κράξε και σε μένα

Άνδρίζου, μη δειλιάζης ολιγόπιστη,

έλα σε Με, στον Εύδιο τον λιμένα."

ΒΙΒΛ. ΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΑΙΣΙΑ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: