Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΟΖΕΒΙΤΟΥ (1913-1960)_ 1


Στοχασμοί από το κεκραγάριο σε στίχους

1 . Άραγε πότε, ώ Κύριε, Θα 'ρθής ώστε ή αδυναμία μου

να βρή την θεραπεία ζητώντας την δικαιοσύνη Σου!


2. Εσύ αγαπάς την ειρήνη γιατί είσαι της ειρήνης Δοτήρ,

ενώ εγώ περιβάλλομαι

με τον θόρυβο και την σύγχυση.

3 . Ή καθαρότης για σένα είναι έργο προσφιλέστατο, ενώ εγώ την ακαθαρσία εζήλωσα πάντοτε.

4 . Εσύ 'σαι Δέσποτα, ή Πηγή του ελέους και της άγαθότητος, ενώ εγώ ό ανελεήμων ό βυθός της κακίας.

5 . Εσύ 'σαι Δίκαιος και Άγιος σε όλα στον ουρανό και στην γη, ενώ εγώ ό παλιάνθρωπος ό δούλος της αδικίας.

6 . Εσύ 'σαι το Φως και ή Ζωή σ' όλα όσα υπάρχουν, ενώ εγώ ό τυφλός ζω στον θάνατο πριν ακόμη πεθάνω.

7 .Εσύ 'σαι, Κύριε, ή Χαρά και το πλήθος των θαυμάτων ενώ, εγώ ως δούλος των παθών παρέλυσα από τις αρρώστιες.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια: