Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Το 1432 ο BERTRANDON DE LA BROCQUIERE απεσταλμένος του βασιλιά της Γαλλίας είδε τα κειμήλια του ναού τής Αγίας Σοφίας και των Αγίων Αποστόλων.


Ιδού ή αφήγηση του :

«στην Αγία Σοφία μου έδειξαν τον έναν από τούς χιτώνες του Χριστού, τη λόγχη πού τον κέντησε και το καλάμι πού του έβαλαν στο χέρι κατά την διαπόμπευση. Επίσης μου έδειξαν τη σχάρα οπού ψήθηκε ο Άγιος Λαυρέντιος και μία μεγάλη σκαλιστή πέτρα, σε σχήμα κρήνης, όπου ο Αβραάμ ετάισε τούς τρεις αγγέλους πού είχαν εντολή νά αφανίσουν τα Σόδομα και τα Γόμορρα.

»στο ναό του Παντοκράτορα μου έδειξαν την πέτρινη πολύχρωμη πλάκα πού ο Νικόδημος είχε πελέκηση για τον τάφο του, άλλά τη χρησιμοποίησε για νά εναπόθεση το σώμα του Χριστού μετά την αποκαθήλωση. Ή Παναγία έκλαιγε πάνω στο σώμα του Ιησού. Και τα δάκρυα της πού έπεφταν πάνω στην πλάκα έχουν μείνει εκεί από τότε πετρωμένα. Στην αρχή νόμισα πώς είναι στάλες από κερί κι' άπλωσα το χέρι νά ψηλαφίσω και νά βεβαιωθώ.

Ύστερα κοίταξα οριζοντίως και μου φάνηκαν πώς ήταν σταγόνες παγωμένου νερού.

»στο ναό των Άγιων Αποστόλων μου έδειξαν την κολώνα όπου έδεσαν τον Ιησού Χριστό για νά τον μαστιγώσουν μπροστά στον Πιλάτο.

»Πρέπει νά σημειώσω, πάντως, ότι Οι Έλληνες δεν τρέφουν γι` αυτά τα λείψανα τον δικό μας σεβασμό»

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΞΕΝΟΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΥ. ΤΟΜΟΣ Α


Δεν υπάρχουν σχόλια: